Naujienos

2017-10-27

Augti ir padėti tobulėti kitiems...


IB „Vigora“ didelis dėmesys yra skiriamas darbuotojų kvalifikacijos kėlimui, todėl viskas prasideda nuo didelio noro ir aiškaus tikslo nustatymo, planavimo, kaip tą tikslą pasiekti ir viso to rezultatas -  norimo darbo gavimas. Norint išspręsti šią problemą yra tinkamų mokymų, seminarų ir kursų pasirinkimas. Bėda tame, kad ne visi darbuotojai supranta kokios naudos jie gauna ir kiek daug gali išmokti. Mokymai gali išspręsti ne tik mažos motyvacijos bėdą, bet ir  nepakankamų žinių ar netgi praktikos trūkumą. Todėl išsiaiškinus kokių įgūdžių ir kompetencijų trūksta įmonės darbuotojams, jie išklausė  tokias dalykines paskaitas: „Pardavimų strategija“, „Etiketas darbe“, „Mano Aš komunikaciniame triukšme“, „Ketinantiems kurti verslą“, „Karjeros planavimas“.

Dažnai kyla retorinis klausimas - mokymai ir seminarai: nauda ar laiko švaistymas? Todėl sugrįžę po įvykusių mokymų, subūrėme  visą komandą jai patogiu metu ir aptarėme juos. Imitacinės bendrovės vadovui labai svarbu sužinoti iš darbuotojų kokią naudą dalyvaudami seminare jie įgijo, todėl jiems pateikiami tokio pobūdžio klausimai -  Kas iš to, ką jūs mokėtės jums buvo vertinga ir pritaikoma praktiškai? Kaip jūs ketinate tai pritaikyti ir kada tą padarysite? Kaip aš galiu jums padėti tai pritaikyti? Kokių resursų reikia, kad tai taikytume? Kokią naudą gausime tai pritaikę? Kada ir kaip tai padarysime?

Aišku būtų klaida, jei IB pasikliautų vien tik seminarais ar kursais, kokie puikūs jie bebūtų. Jie būtini, tik IB vadovas turi prisiimti  atsakomybę už tęstinį ugdomąjį darbą.

IB „Vigora“ personalo skyrius





>>> Veikla