Pardavimo - marketingo skyrius

Pardavimo-marketingo skyrius sujungia vientisą įmonės ir jos partnerių gamybinės ir komercinės veiklos valdymo filosofiją, strategiją ir taktiką.

Pardavimo-marketingo skyriaus padalinių veikla glaudžiai tarpusavyje persipynusi: marketingo padalinys siekia firmos numatyto pelno ir nori kuo greičiau ir kokybiškiau patenkinti vartotojų poreikius, o pardavimo padalinys siekia analizuoti ir organizuoti prekių ir paslaugų pardavimą.

Pardavimo-marketingo skyrius - tai įmonės veiklos garantas.

Šiame skyriuje mokiniai mokosi atlikti sekančius darbus:

  • organizuoti rinkos tyrimus;
  • tirti vartotojų nuomonę apie įmonę, jos prekes ir paslaugas;
  • paruošti įmonės katalogą, įvairius lankstinukus, reklaminius bukletus;
  • tvarkyti pardavimo dokumentus;
  • analizuoti įmonės pardavimus;
  • vesti sandėlio apskaitą;
  • paruošti verslo planą;
  • pasiruošti mugei;
  • tvarkyti skyriaus archyvą.